ЗОШ І-ІІ ст. с. Хоцунь
План
виховної роботи з учнями
9 класу
Класний керівник
Михалик Наталія Миколаївна
2016-2017 навчальний рік
Виховна проблема:
Виховання в учнів інтересу до навчання, поваги один до одного і до старших, любові до рідного краю
Характеристика
9 класу ЗОШ І-ІІ ступенів с. Хоцунь
.
Колектив учнів 9 класу складається з 5 чоловік
3 дівчаток і 2 хлопців. Минулий навчальний рік учні закінчили успішно.
Достатній рівень навчальних досягнень є у 4 учнів (Артисюк Ірина, Артисюк
Тетяна, Білець Ганна, Корець Юрій). З середнім рівнем закінчив навчання один
учень (Гурський Іван).
Учні до навчання ставляться добросовісно.
Окремим учням трудно засвоїти навчальний матеріал. За слабкими закріплені
сильні учні, які допомагають у навчанні. Діти беруть приклад з тих, хто добре
вчиться, дисципліновані.
Щорічно громадські доручення в учнів
зміняються. Діти беруть участь у загальношкільних заходах, змаганнях, конкурсах,
вікторинах.
В шкільному колективі існують свої традиції:
День іменинника, колядування, щедрування під час новорічних свят. Школярі
живуть дружно. Велике значення на учнівський колектив має вплив учителів,
батьків. Діти люблять разом проводити вільний час. Всі учні відвідують гуртки,
секції, бібліотеку. Школярі дружні, готові допомогти одне одному. Активні в
школі, вдома.
Список
громадських доручень
9 класу
Староста класу – Артисюк
Ірина
Заступник старости
– Білець Ганна
Сантрійка - Артисюк
Тетяна.
Відповідальний за
меблі за електроенергію - Гурський Іван.
Характеристика
9 класу ЗОШ І-ІІ ступенів с. Хоцунь
.
Колектив учнів 9 класу складається з 5 чоловік
3 дівчаток і 2 хлопців. Минулий навчальний рік учні закінчили успішно.
Достатній рівень навчальних досягнень є у 4 учнів (Артисюк Ірина, Артисюк
Тетяна, Білець Ганна, Корець Юрій). З середнім рівнем закінчив навчання один
учень (Гурський Іван).
Учні до навчання ставляться добросовісно.
Окремим учням трудно засвоїти навчальний матеріал. За слабкими закріплені
сильні учні, які допомагають у навчанні. Діти беруть приклад з тих, хто добре
вчиться, дисципліновані.
Щорічно громадські доручення в учнів
зміняються. Діти беруть участь у загальношкільних заходах, змаганнях, конкурсах,
вікторинах.
В шкільному колективі існують свої традиції:
День іменинника, колядування, щедрування під час новорічних свят. Школярі
живуть дружно. Велике значення на учнівський колектив має вплив учителів,
батьків. Діти люблять разом проводити вільний час. Всі учні відвідують гуртки,
секції, бібліотеку. Школярі дружні, готові допомогти одне одному. Активні в
школі, вдома.
Список
громадських доручень
9 класу
Староста класу – Артисюк
Ірина
Заступник старости
– Білець Ганна
Сантрійка - Артисюк
Тетяна.
Відповідальний за
меблі за електроенергію - Гурський Іван.
ЗАПОВІДІ ШКОЛЯРАМ
1. Будьте вірні Україні та її народові.
2. Наполегливо оволодівайте знаннями.
3. Будьте сумлінні, не робіть нічого проти своєї совісті.
4. Говоріть тільки правду.
5. Поважайте права інших.
6. Бережіть шкільне майно.
7. З того, що сталося, робіть висновки на майбутнє.
8. Допомагайте старшим і немічним, меншим від себе.
9. Будьте чемними в школі, вдома, на вулиці.
10. Говоріть тільки правду.
11. Ніколи не беріть чужого без дозволу.
12. Будьте слухняні, цим ви покажете свою любов до рідних і
близьких.
13. Поважайте батька й матір.
№ з/п
Тематичний зміст виховної діяльності
Дата
1.Ціннісне
ставлення особистості до суспільства і держави.
Виховні досягнення.
Любов до свого
рідного краю, Батьківщини, народу. Повага до українських та родинних законів,
звичаїв, обрядів і традицій.
Відчуття своєї
приналежності до України.
Особисте
усвідомлення себе українцем.
Знання та володіння
українською мовою.
Віра в духовні сили
та майбутнє.
Шанобливе ставлення
до державної символіки.
Свідоме ставлення
до законів своєї держави.
Усвідомлення
особистістю своїх прав, свобод, обов’язків.
Повага до
представників інших етносів, їх прав та культурно-національних цінностей.
Година спілкування: «Україна
єдина країна».
Усні журнали: .Державна
символіка України”, .Мій рідний край - моя земля' (регіональний аспект) .Моя
земля - земля моїх батьків", „Сторінками рідного краю”.
Конкурс „Сто чудес України”, „Чудеса рідного
краю", (вивчення архітектурних пам ’яток України, заповідників,
визначних історичних місць).
Етнографічна вітальня „ Люблю я свій народ
ціную його звичаї’.
Мова рідна, слово рідне Хто їх забуває,
Той у грудях не серденько
Тільки камінь мас”.
Конкурс юних декламаторів „Любове моя -
Вкраїно!’’.
Театралізоване дійство „Україна від
козатьких часів до сьогодення"
№ з/п
Тематичний зміст виховної роботи
Дата
2.
Ціннісне ставлення до людей
Виховні досягнення
Знання та розуміння
особистих, родинних, громадянських, національних та загальнолюдських
цінностей.
Вміння
співпрацювати з іншими, працювати в групі та колективі.
Вміння прощати і
просити пробачення.
Єдність моральної
свідомості та поведінки.
Єдність слова і
діла.
Усвідомлення
ідеалів сім’ї, родини.
Екскурсії: “Їх
подвиги в нам’яті вічні”, “Будь гідним пам’яті батьків”, “Безсмертним подвигом
своїм вони прославили Вітчизну”, “Як ми дійшли до перемоги”. Години
спілкування: .Дівчина з косою, як трава з росою”.
Бібліографічні тематичні огляди: “Героїчне
минуле народу”, “Це - пам'ять серця”, „Через віки пам’ять проростає”
кторнко-лггсратуріп експедиції: “Минуть
роки, минуть віки, а подвиг житиме завжди”, “Цього ніколи не забути”.
Трудові сюрпризи: “Поспішаймо до оселі
ветерана",
Години
спілкування: “Права дитини на папері та в житті» Родинні свята: “Все
починається з родини”, “Захоплення моїх батьків”, “Бабусині рушники”.
Споривші родинні змагання: “Тато, мама, я
спорі ніша сім'я".
Треніигн: “Як
стати лідером", “Допоможи невпевненому в собі”.
Творчі зустрічі із представниками влади:
“Від учня до керівника”, “Я був колись дитиною”.
Зустрічі з цікавими людьми: “В дитинство
своє повернусь”, “Захоплешія мого дитинства”, “Все починалося з мрії”
№ з/п
Тематичний зміст виховної діяльності
Дата
3.
Ціннісне ставлення до себе.
Виховні досягнення
Вміння цінувати
себе як унікальну і неповторну особистість.
Знання наслідків
негативного впливу шкідливих звичок на здоров’я
людини.
Прагнення бути
фізично здоровою.
Вміння уникати
конфліктних ситуацій.
Вміння адаптуватись
в різних життєвих ситуаціях та конструктивно впливати на них.
Вміння корегувати
та регулювати власну поведінку.
Морально-етичні бесіди:
„Будь великодушним і добрим У великодушності - справжня краса людини ”,
‘.Дружба й товаришусашы - вершиш людською
іимсгя „Правда жнпи в тому,
щоб над усе ставши чесну працю для людей, добре ім’я та гідність людини”,
„Будь наполегливим допитливим, невтомним роївідпнком на шляху знань",
„Немає правди без боротьби ”, „Почуття провини - благо|юднс почуття вихованої
людини”
Колаж „Права дитини”, "Індустрія
дозвілля”
Години спілкування: “Чи мас дитина право.
", "Права на папері та в житті”, „Чому культура - рутпїй
прогресу?".
Усні журнали: „Здоров я -
головне багатство", „Таємниці людського жиггя", „іІро мовний
етикет”.
Родинні свята: “В колі сім
і”, “Рушник моєї бабусі”,“Захоплення мосі мами”
Конкурсна програма “Зірки, на сцену”-
Міні-твори: “Колня буду...”,“Я люблю . ”,
“Моє покликання".
Ігрові родинні програми: “Чизиаю я свою
дитину?", “Захоплення моіх батькш”, “Єдина родина”, “
№ з/п
Тематичний зміст виховної діяльності
Дата
4.
Ціннісне ставлення до природи.
Виховні досягнення
Усвідомлення себе
як невід’ємної частини природи взаємозалежності
людини та природи.
Усвідомлення ролі
природи та самоцінності у житті людини.
Усвідомлення особистої
причетності до збереження природних багатств.
Бережливе ставлення
до природи.
Активна життєва
позиція щодо збереження природи.
Вміння
природокористування.
Години спілкування: “Земля - годувальниця”, “Вода - носій
інформації”, “Космос далеко чи поруч?", “Вода - джерело життя",
“Вітамінна скарбниця”, “Здорова природа - здорова людина”, “Природа не лише
годівниця", “Дари природи не нескінченні”, "Червона книга для
кого?".
Вікторини: “Я хочу знати”, “Ерудит природи”.
Усні журнали: „Рослини-символїї’, „Пам’ятникитваринам"
Акції: “Засадимо деревами село”, “Врятуємо
від зсувів”, “Село моє квітуче”, “Чисте довкілля - здорова нація”,
“Прикрасимо свій клас”, “Моя школа - чарівна квітка”.
Дослідницькі роботи: “Краса і біль України”,
“Екологічні катастрофи”, “Прцродні дива”.
Заготівля лікарських трав “Лісова аптека”.
Збори гербаріїв “Рослини мого краю".
Походи стежками рідного краю “Мій край
дивовижний”, “Мальовничі куточки мого краю".
Виставка-ярмарок “Квітковий
вернісаж”, „Барви рідного краю”
№ з/п
Тематичний зміст виховної діяльності
Дата
5.
Ціннісне ставлення до мистецтва.
Виховні досягнення
Знання про види
мистецтв та засоби їх виразності.
Наявність
художньо-естетичних емоцій, почуттів.
Здатність виражати
власне ставлення до мистецтва.
Потреба в
спілкуванні з мистецтвом.
Вміння адекватно
сприймати художні твори різних видів мистецтва.
Години спілкування: „Я -
культурна людина", „Чи краса здатна врятувати світ?”, „Письменники
рідного краю”, „Сьогодеіии і майбутнє української книги”, 1
КТС: “Складаємо пісенник свого класу”,
“Літопис класу”
Конкурс -інсценізація „Люблю я пісню
українську”.
Екскурсія „Архітектурні пам ’ятки мого
краю”.
Колективне ігрове спілкувати: „Тсатр-експромт", „П’ять хвилин з
мнлецгвом”.
Вікторини: „Одяг? Одяг!”, „У світі
мистецтва”.
Літературна вітальня „Лунай, солов'їна
пісне, про рідного краю красу”.
Конкурс акторської майстерності.
КТС „Естафета „ромашка”.
Свято „Іменини в нас сьогодні”.
№ з/п
Тематичний зміст виховної діяльності
6.
Ціннісне ставлення до праці.
Виховні досягнення
Усвідомлення
соціальної значимості праці в житті людини.
Повага до людей
праці, які створюють духовні та матеріальні блага та цінності. Навички само
обслуговуючої та суспільно-корисної праці.
Навички ведення
домашнього господарства.
Цілеспрямованість.
Наполегливість.
Кмітливість.
Працьовитість.
Відповідальність.
Організованість.
Вмотивованість.
Години спілкування: „Як
навчитись цінувати і розраховувати час?”, „Вміти господарювати, значить вміти
рахувати", „Як вибрати майбутню професію?", „Школа менеджеріїз”
Гра-експрес „Всі професії
важливі - вибирай свою”.
Екскурсії на виробництва, у
вищі навчальні заклади, ПТУ, технікуми, сільськогосподарські підприємства
Круглі столи: “Моя майбутня
професія”.
Колаж “Професії наших батьків”
Фестиваль ремесел: “Відродимо писанкарство”,
“Плетіння з лози”, “Чарівна краса вишиванки", “3 магазину чи власними
рукам її?”.
Презентації!: “В моєму домі так”, “Бабусин
рушник у сучасній оселі".
КТС “Я це можу”, “Мої
обов’язки в родині”.
1.
Учитель має бути особистістю,
привабливого для дітей.
2.
Учитель повинен викликати
любов і повагу дітей до себе, якщо він сам любить, поважає кожну дитину та
піклується про неї, у стосунках із нею чесний та відвертий.
3.
Учитель має бути відвертим у
стосунках з усіма учнями.
4.
Учитель має бути веселим,
жартівливим.
5.
Учитель повинен раціонально
використовувати свій час.
6.
Учитель має бути
доброзичливим.
7.
Учитель має постійно
вдосконалюватися, розширювати свій кругозір.
8.
Гасло вчителя: “Пізнай самого
себе і допоможи в цьому своїм учням”.
9.
Учитель повинен реалізувати
індивідуальний підхід до дтини, вміти її вислухати.
10.
Класний керівник має створити
учнівський колектив, у якому панують доброзичливі стосунки.
11.
Педагог повинен приймати
тільки обдуманні рішення.
12.
Учителеві слід любити й
захищати дитину, поважати її почуття.
13.
Учителеві необхідно
виховувати в дітей самодісципліну.
1. Будьте вірні Україні та її народові.
2. Наполегливо оволодівайте знаннями.
3. Будьте сумлінні, не робіть нічого проти своєї совісті.
4. Говоріть тільки правду.
5. Поважайте права інших.
6. Бережіть шкільне майно.
7. З того, що сталося, робіть висновки на майбутнє.
8. Допомагайте старшим і немічним, меншим від себе.
9. Будьте чемними в школі, вдома, на вулиці.
10. Говоріть тільки правду.
11. Ніколи не беріть чужого без дозволу.
12. Будьте слухняні, цим ви покажете свою любов до рідних і
близьких.
13. Поважайте батька й матір.
2. Наполегливо оволодівайте знаннями.
3. Будьте сумлінні, не робіть нічого проти своєї совісті.
4. Говоріть тільки правду.
5. Поважайте права інших.
6. Бережіть шкільне майно.
7. З того, що сталося, робіть висновки на майбутнє.
8. Допомагайте старшим і немічним, меншим від себе.
9. Будьте чемними в школі, вдома, на вулиці.
10. Говоріть тільки правду.
11. Ніколи не беріть чужого без дозволу.
12. Будьте слухняні, цим ви покажете свою любов до рідних і
близьких.
13. Поважайте батька й матір.
№ з/п
|
Тематичний зміст виховної діяльності
|
Дата
|
|
1.Ціннісне
ставлення особистості до суспільства і держави.
Виховні досягнення.
Любов до свого
рідного краю, Батьківщини, народу. Повага до українських та родинних законів,
звичаїв, обрядів і традицій.
Відчуття своєї
приналежності до України.
Особисте
усвідомлення себе українцем.
Знання та володіння
українською мовою.
Віра в духовні сили
та майбутнє.
Шанобливе ставлення
до державної символіки.
Свідоме ставлення
до законів своєї держави.
Усвідомлення
особистістю своїх прав, свобод, обов’язків.
Повага до
представників інших етносів, їх прав та культурно-національних цінностей.
Година спілкування: «Україна
єдина країна».
Усні журнали: .Державна
символіка України”, .Мій рідний край - моя земля' (регіональний аспект) .Моя
земля - земля моїх батьків", „Сторінками рідного краю”.
Конкурс „Сто чудес України”, „Чудеса рідного
краю", (вивчення архітектурних пам ’яток України, заповідників,
визначних історичних місць).
Етнографічна вітальня „ Люблю я свій народ
ціную його звичаї’.
Мова рідна, слово рідне Хто їх забуває,
Той у грудях не серденько
Тільки камінь мас”.
Конкурс юних декламаторів „Любове моя -
Вкраїно!’’.
Театралізоване дійство „Україна від
козатьких часів до сьогодення"
|
|||
№ з/п
|
Тематичний зміст виховної роботи
|
Дата
|
|
2.
Ціннісне ставлення до людей
Виховні досягнення
Знання та розуміння
особистих, родинних, громадянських, національних та загальнолюдських
цінностей.
Вміння
співпрацювати з іншими, працювати в групі та колективі.
Вміння прощати і
просити пробачення.
Єдність моральної
свідомості та поведінки.
Єдність слова і
діла.
Усвідомлення
ідеалів сім’ї, родини.
Екскурсії: “Їх
подвиги в нам’яті вічні”, “Будь гідним пам’яті батьків”, “Безсмертним подвигом
своїм вони прославили Вітчизну”, “Як ми дійшли до перемоги”. Години
спілкування: .Дівчина з косою, як трава з росою”.
Бібліографічні тематичні огляди: “Героїчне
минуле народу”, “Це - пам'ять серця”, „Через віки пам’ять проростає”
кторнко-лггсратуріп експедиції: “Минуть
роки, минуть віки, а подвиг житиме завжди”, “Цього ніколи не забути”.
Трудові сюрпризи: “Поспішаймо до оселі
ветерана",
Години
спілкування: “Права дитини на папері та в житті» Родинні свята: “Все
починається з родини”, “Захоплення моїх батьків”, “Бабусині рушники”.
Споривші родинні змагання: “Тато, мама, я
спорі ніша сім'я".
Треніигн: “Як
стати лідером", “Допоможи невпевненому в собі”.
Творчі зустрічі із представниками влади:
“Від учня до керівника”, “Я був колись дитиною”.
Зустрічі з цікавими людьми: “В дитинство
своє повернусь”, “Захоплешія мого дитинства”, “Все починалося з мрії”
|
|||
№ з/п
|
Тематичний зміст виховної діяльності
|
Дата
|
|
3.
Ціннісне ставлення до себе.
Виховні досягнення
Вміння цінувати
себе як унікальну і неповторну особистість.
Знання наслідків
негативного впливу шкідливих звичок на здоров’я
людини.
Прагнення бути
фізично здоровою.
Вміння уникати
конфліктних ситуацій.
Вміння адаптуватись
в різних життєвих ситуаціях та конструктивно впливати на них.
Вміння корегувати
та регулювати власну поведінку.
Морально-етичні бесіди:
„Будь великодушним і добрим У великодушності - справжня краса людини ”,
‘.Дружба й товаришусашы - вершиш людською
іимсгя „Правда жнпи в тому,
щоб над усе ставши чесну працю для людей, добре ім’я та гідність людини”,
„Будь наполегливим допитливим, невтомним роївідпнком на шляху знань",
„Немає правди без боротьби ”, „Почуття провини - благо|юднс почуття вихованої
людини”
Колаж „Права дитини”, "Індустрія
дозвілля”
Години спілкування: “Чи мас дитина право.
", "Права на папері та в житті”, „Чому культура - рутпїй
прогресу?".
Усні журнали: „Здоров я -
головне багатство", „Таємниці людського жиггя", „іІро мовний
етикет”.
Родинні свята: “В колі сім
і”, “Рушник моєї бабусі”,“Захоплення мосі мами”
Конкурсна програма “Зірки, на сцену”-
Міні-твори: “Колня буду...”,“Я люблю . ”,
“Моє покликання".
Ігрові родинні програми: “Чизиаю я свою
дитину?", “Захоплення моіх батькш”, “Єдина родина”, “
|
№ з/п
|
Тематичний зміст виховної діяльності
|
Дата
|
4.
Ціннісне ставлення до природи.
Виховні досягнення
Усвідомлення себе
як невід’ємної частини природи взаємозалежності
людини та природи.
Усвідомлення ролі
природи та самоцінності у житті людини.
Усвідомлення особистої
причетності до збереження природних багатств.
Бережливе ставлення
до природи.
Активна життєва
позиція щодо збереження природи.
Вміння
природокористування.
Години спілкування: “Земля - годувальниця”, “Вода - носій
інформації”, “Космос далеко чи поруч?", “Вода - джерело життя",
“Вітамінна скарбниця”, “Здорова природа - здорова людина”, “Природа не лише
годівниця", “Дари природи не нескінченні”, "Червона книга для
кого?".
Вікторини: “Я хочу знати”, “Ерудит природи”.
Усні журнали: „Рослини-символїї’, „Пам’ятникитваринам"
Акції: “Засадимо деревами село”, “Врятуємо
від зсувів”, “Село моє квітуче”, “Чисте довкілля - здорова нація”,
“Прикрасимо свій клас”, “Моя школа - чарівна квітка”.
Дослідницькі роботи: “Краса і біль України”,
“Екологічні катастрофи”, “Прцродні дива”.
Заготівля лікарських трав “Лісова аптека”.
Збори гербаріїв “Рослини мого краю".
Походи стежками рідного краю “Мій край
дивовижний”, “Мальовничі куточки мого краю".
Виставка-ярмарок “Квітковий
вернісаж”, „Барви рідного краю”
|
||
№ з/п
|
Тематичний зміст виховної діяльності
|
Дата
|
5.
Ціннісне ставлення до мистецтва.
Виховні досягнення
Знання про види
мистецтв та засоби їх виразності.
Наявність
художньо-естетичних емоцій, почуттів.
Здатність виражати
власне ставлення до мистецтва.
Потреба в
спілкуванні з мистецтвом.
Вміння адекватно
сприймати художні твори різних видів мистецтва.
Години спілкування: „Я -
культурна людина", „Чи краса здатна врятувати світ?”, „Письменники
рідного краю”, „Сьогодеіии і майбутнє української книги”, 1
КТС: “Складаємо пісенник свого класу”,
“Літопис класу”
Конкурс -інсценізація „Люблю я пісню
українську”.
Екскурсія „Архітектурні пам ’ятки мого
краю”.
Колективне ігрове спілкувати: „Тсатр-експромт", „П’ять хвилин з
мнлецгвом”.
Вікторини: „Одяг? Одяг!”, „У світі
мистецтва”.
Літературна вітальня „Лунай, солов'їна
пісне, про рідного краю красу”.
Конкурс акторської майстерності.
КТС „Естафета „ромашка”.
Свято „Іменини в нас сьогодні”.
|
№ з/п
|
Тематичний зміст виховної діяльності
|
|
6.
Ціннісне ставлення до праці.
Виховні досягнення
Усвідомлення
соціальної значимості праці в житті людини.
Повага до людей
праці, які створюють духовні та матеріальні блага та цінності. Навички само
обслуговуючої та суспільно-корисної праці.
Навички ведення
домашнього господарства.
Цілеспрямованість.
Наполегливість.
Кмітливість.
Працьовитість.
Відповідальність.
Організованість.
Вмотивованість.
Години спілкування: „Як
навчитись цінувати і розраховувати час?”, „Вміти господарювати, значить вміти
рахувати", „Як вибрати майбутню професію?", „Школа менеджеріїз”
Гра-експрес „Всі професії
важливі - вибирай свою”.
Екскурсії на виробництва, у
вищі навчальні заклади, ПТУ, технікуми, сільськогосподарські підприємства
Круглі столи: “Моя майбутня
професія”.
Колаж “Професії наших батьків”
Фестиваль ремесел: “Відродимо писанкарство”,
“Плетіння з лози”, “Чарівна краса вишиванки", “3 магазину чи власними
рукам її?”.
Презентації!: “В моєму домі так”, “Бабусин
рушник у сучасній оселі".
КТС “Я це можу”, “Мої
обов’язки в родині”.
|
1.
Учитель має бути особистістю,
привабливого для дітей.
2.
Учитель повинен викликати
любов і повагу дітей до себе, якщо він сам любить, поважає кожну дитину та
піклується про неї, у стосунках із нею чесний та відвертий.
3.
Учитель має бути відвертим у
стосунках з усіма учнями.
4.
Учитель має бути веселим,
жартівливим.
5.
Учитель повинен раціонально
використовувати свій час.
6.
Учитель має бути
доброзичливим.
7.
Учитель має постійно
вдосконалюватися, розширювати свій кругозір.
8.
Гасло вчителя: “Пізнай самого
себе і допоможи в цьому своїм учням”.
9.
Учитель повинен реалізувати
індивідуальний підхід до дтини, вміти її вислухати.
10.
Класний керівник має створити
учнівський колектив, у якому панують доброзичливі стосунки.
11.
Педагог повинен приймати
тільки обдуманні рішення.
12.
Учителеві слід любити й
захищати дитину, поважати її почуття.
13.
Учителеві необхідно
виховувати в дітей самодісципліну.
ЦИКЛОГРАМА РОБОТИ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА
Щоденно:
·
з’ясування причин відсутності
учнів на заняттях, фіксація пропусків у класному журналі;
·
бесіди з учнями, які
запізнюються на уроки;
·
організація чергування по
класу;
·
індивідуальна робота з учнями;
·
контроль зовнішнього вигляду
учнів;
·
організація харчування.
Щотижня:
·
проведення годин класного
керівника;
·
перевірка щоденників;
·
проведення заходів у класі за
планом роботи;
·
робота з активом класу,
організація діяльності органів учнівського самоврядування;
·
контроль за виконанням
доручень;
·
організація прибирання
закріпленої території пришкільної ділянки;
·
робота з батьками;
·
робота з учителями, які працюють
у класі;
·
зустріч зі шкільною медсестрою
за довідками про хвороби учнів.
Щомісяця:
·
проведення класних зборів;
·
проведення бесід із безпеки
життєдіяльності;
·
організація чергування класу по
школі;
·
відвідування уроків учителів -
предметників у своєму класі;
·
консультації у соціального
педагога;
·
тестування та анкетування учнів
із метою вивчення їхніх індивідуальних особливостей та аналізу розвитку
учнівського колективу;
·
контроль за станом підручників;
·
зустріч із батьківським
активом;
·
відвідування учнів удома.
Один раз на семестр:
·
оформлення класного журналу за
підсумками семестру, складання звіту;
·
заповнення табелів успішності
та вручення їх учням;
·
проведення батьківських зборів;
·
участь у роботі семінару,
методичного об’єднання класних керівників;
·
аналіз виконання плану роботи,
корекція плану виховної роботи;
·
проведення відкритого виховного
заходу;
·
складання плану роботи на
канікули.
Один раз на рік:
·
аналіз плану виховної роботи за
попередній та складання на наступний навчальний рік;
·
оформлення особових справ
учнів;
·
статистичні відомості про клас
(станом на 05 вересня);
·
робота з підручниками (видання,
перевірка, здавання);
·
написання характеристик (за
необхідністю);
Орієнтовний перелік документації, яку веде класний керівник
1.
Класний журнал.
2.
Особові справи учнів.
3.
Табелі успішності.
4.
План виховної роботи.
5.
Матеріали виховних годин, годин
спілкування тощо.
6.
Розробки сценаріїв виховних
заходів.
7.
Щоденник психолого-педагогічних
спостережень за учнями.
8.
Щоденник роботи з “важкими
учнями”.
9.
Протоколи батьківських зборів.
10.
Матеріали щодо запобігання
дитячого травматизму, бесіди з правил дорожнього руху, облік проведення
інструктажів.
11.
Журнал обліку занять з учнями,
які навчають вдома (якщо такі учні є).
12.
Літопис або фотоальбом класу.
Основні функції класного керівника:
·
діагностуюча;
·
комунікативна;
·
виховна;
·
проектуюча;
·
організаційна;
·
розвивальна;
·
методична;
·
стимулююча;
·
оцінювальна;
·
охоронно - захисна;
·
корективна.
Зміст роботи класного керівника
1.
Вивчення учнів.
2.
Організація учнівського
колективу.
3.
Організація учнівського
самоврядування.
4.
Робота з батьками та
громадськістю.
5.
Організація виховної діяльності
за різними напрямками.
6.
Індивідуальна виховна робота з
різними категоріями учнів та їх батьків.
ПАМ’ЯТКА КЛАСНОМУ КЕРІВНИКОВІ
Не
можна:
1.
Постійно критикувати дитину, бо
вона незлюбить вас та інших людей.
2.
Насміхатися над дитиною, бо
вона стане замкнутою
3.
Постійно дорікати дитині, бо в
неї з’явиться почуття безпідставної провини.
4.
Постійно сварити дитину, бо
вона стане агресивною.
5.
Лаятися, вживати нецензурні
слова, використовувати фізичне покарання.
Необхідно:
1.
Підбадьорювати дитину, тоді
вона буде впевненою в собі.
2.
Хвалити дитину, тоді вона
намагатиметься стати кращою.
3.
Поводитись із дитиною чесно і справедливо, і вона намагатиметься
бути справедливою.
4.
Створювати умови, щоб дитина
почувала себе у безпеці, тоді вона вчитиметься вірити у людей.
Постійно підтримувати дитину,
заохочувати і розуміти, тоді вона буде любити і поважати інших
Немає коментарів:
Дописати коментар