Про мене


Про мене


Я, Михалик Наталія Миколаївна, народилася 21 березня 1983 року в селі Хоцунь Любешівського району Волинської області. Після закінчення дев'ятирічної школи в цьому ж селі в 1998 році вступила до Бродівського педагогічного училища, Львівської області за спеціальністю "Педагогіка і методика середньої освіти. Трудове навчання". В 2002 році закінчила училище і здобула кваліфікацію вчитель обслуговуючої праці і керівник гуртка декоративно-прикладного училища". В цьому ж році вступила до Тернопільського державного педагогічного університету ім. В.Гнатюка на заочну форму навчання. В 2004 році закінчила даний заклад і отримала повну вищу освіту за спеціальність "Педагогіка і методика середньої освіти. Трудове навчання" та здобула кваліфікацію вчителя трудового навчання, швейної спрвви, креслення і безпеки життєдіяльності. 
Педагогічну діяльність розпочала з жовтня 2004 року після закінчення університету, була призначена педагогом-організатором Гірківської ЗОШ І-ІІІ ступеня. 
З листопада 2007 року переведена на посаду вчителя трудового навчання ЗОШ І-ІІ ст. с. Хоцунь.
За період роботи у мене склалась певна система роботи, яка допомагає реалізовувати головну мету вивчення прадметів.
Щоб стати хорошим вчителем і наставником, потрібно докласти чимало зусиль і праці, потрібно постійно рухатись вперед, не зупиняючись ні на мить. Велика сила оптимізму  є моєю рушійною силою, яка допомагає йти до поставленої мети.  Для досягнення успіху стараюся перемагати труднощі, долати перешкоди, усміхатися навіть тоді, коли неприємно і боляче.
    Моє педагогічне кредо, яке звучить так: «Педагогу повинні бути притаманні якості близькі до материнських. Як мати віддає своїм дітям все найкраще, так і педагог вкладає свою душу в учнів. У цьому внутрішній зміст професії»,— цілком відповідає моєму внутрішньому «я».  
Люблю дітей, якими б вони не були, бо це є діти. Завжди намагаюся бути справедливою, щирою , чуйною. Вчитель має бути зразком вихованості і культури поведінки. Грубість, образи, крики в школі є недопустимими. А.С.Макаренко зауважував, що «…діти – це життя, і життя прекрасне, і ставитися до них треба як до товаришів і громадян, поважати їхнє право на радість і обовʼязок відповідальності». Кожна дитина-це є особистість, яку я, як вчитель, повинна відчути серцем, підтримати в разі необхідності, вселити надію в те, що обовʼязково все буде добре .
Моє життєве кредо: ніколи не зупиняйся на досягнутому. "Стався до людей так, якби ти хотів, щоб вони ставилися до тебе".
Активно працюю над проблемою "Розвиток творчих здібностей учнів на уроках трудового навчання". Брала участь у виставці "Творчі сходинки педагогів Волині". У 2012 році підготувала брошуру "Позакласна робота на уроках трудового навчання". Є класним керівником 9 класу.
   Стараюся постійно спілкуватися з батьками дітей. Вони є активними учасниками навчально-виховного процесу: допомагають у підготовці виховних, класних та позакласних заходів, в разі необхідності надають спонсорську допомогу. Дітей характеризую тільки з позитивної сторони. На негативні моменти вказую лише в індивідуальному порядку.

   Співпрацюю з колегами,  дотримуюся педагогічної етики, готова надати допомогу тим педагогам, які цього потребують. І на завершення хотіла б  висловитися словами В.О.Сухомлинського:  «Школа-не комора знань, а світоч розуму» .

Немає коментарів:

Дописати коментар